sábado, 25 de julho de 2009

Visto! Viisumi!

Ontem eu fui buscar meu visto na embaixada!
Eu tava na casa da Raquel, então eu fui a pé. O que fez ser mais legal :D
Foi legal encontrar a Raisa. E também falar finlandês. Tinha uma outra moça finlandesa sentada no hall, daí a gente conversou um pouquinho. Eu fiquei me imaginando como um dos alemães lá do acampamento da ABIC. Falando legal e tal, mas com sotaque :)

Bom, eu falei pra Lotta que eu ia começar a escrever em finlandês aqui, pra praticar. Eu sei que vai sair uma coisa engraçada, mas eu to praticando :D heheh
Daí eu to postando agora porque ela pediu pra eu escrever logo :) Eu ia deixar pra quando tivesse mais coisa pra falar. Então aqui vai, heheh.

Minä hain eilen minun viisumini suurlähetystöstä!
Olin Raquelin luona, siis kävelin sinne. Eli se oli kivampi :D
Oli kiva tavata Raisaa. Ja puhua suomeakin. Siellä oli vielä yksi suomalainen nainen istumassa eteisessä. Me keskusteltiin vähän. Olin jälkeen ajattelemassa, että se kuulosti kuin olin yksi noista saksalaisista vaihto-oppilaista ABIC:n leiristä: puhuin ok mutta aksentin kanssa :)

No, olin keskustelemassa Lotan kanssa, että se olisi hyvä ajatus kirjoittaa täällä suomeksi, siten että harjoittelisin. Tiedän että se näyttää aika hauskalta, mutta harjoittelen :D heheh
Sitten kirjoitan nyt täällä koska hän kysyi sitä minulta :) Aioin kirjoittaa myöhemmin, kun minulla olisi lisää josta puhua. Mutta se tuli aika hauskaksi kirjoittaa suomeksi :D heheh

Um comentário: